متن نامه سپ بلاتر به علي کفاشيان ساعت دستبندی تاچ اسکرین LED
15000 تومان
زیر قابلمه ای سیلیکونی طرح گل
10000 تومان
ست 5 کاره حمام spin spa
45000 تومان
ژیلت کارتی Carzor
18000 تومان
فندک USB طرح ریموت پورشه
29000 تومان
استند کابینتی ادویه
15000 تومان
موتورسیکلت برقی USER صفر کیلومتر
4900000 تومان
انار دون کن دستی مسترهاوس
11000 تومان
کلاه بافتنی کودکان طرح حیوانات فلیپز Flipeez
30000 تومان
شلوار طرح جین اسلیم لیفت slim lift
24500 تومان
نوشته شده توسط : NIHAT

سپ بلاتر رئيس فيفا در نامه اي به علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال، در پاسخ به دعوت فدراسيون فوتبال ايران از رئيس فيفا، اعلام کرد که در خلال جام جهاني جوانان در ترکيه به ايران خواهد آمد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سپ بلاتر در پاسخ به دعوت علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال ايران نوشته است:

« دوست عزيزم، علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران»

در ابتدا، مي خواهم از نامه دعوت براي بازديد ايران، که در تاريخ 19 فوريه 2013 (اول اسفند91) براي من فرستاديد، تشکر کنم.

جلسه اي که من و شما در تاريخ 20 فوريه 2013( دوم اسفند 91) در زوريخ داشتيم جلسه بسيار خوبي بود و نکات مفيد و جالبي در آن مطرح شد.

با توجه به جلسه اي که در زوريخ داشتيم و قول و قرارهايي که براي حضور من در ايران گذاشته شد، من تمام سعي ام را مي کنم که در سال جاري ميلادي ودر خلال سفر به ترکيه در ماه جولاي که به خاطر حضور در جام جهاني جوانان ترکيه است براي بازديد از امکانات و زيرساختهاي فوتبال ايران، به تهران بيايم.

در هر حال از طريق دفتر رياست فيفا، جزئيات دقيق اين سفر به شما اعلام خواهد شد.

در پايان براي شما در امر توسعه فوتبال، اين ورزش زيبا و محبوب در جهان و همچنين تيم هاي ملي شما در رقابتهاي بين المللي آرزوي موفقيت دارم.»

لازم به ذکر است رقابتهاي جام جهاني جوانان زير20 سال، از اول تا 13 جولاي برابر با 10 تا 22 تير 92 در ترکيه برگزار مي شود.




:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: